دانش یار

ساخت وبلاگ

ما می خواهیم شما را در این سفر هیجان انگیز همراهی کنیم. ما از طرح تجاری تا آخرین خط کد با شما همراه هستیم. ما تمام ابزارهای لازم برای شکل دادن به پروژه شما را در اختیار شما قرار می دهیم، به آن قابلیت دوام می دهیم و آن را برای ایجاد یک تجارت آینده توسعه می دهیم.

بینش‌ها و نکات استراتژی دیجیتال برای غیرانتفاعی متمرکز بر افراد و روابط. نویسنده، کارن نیلسن، به چندین سازمان مدافع در حل چالش های دیجیتال کمک کرده است. او استراتژی دیجیتال و تیمی را ایجاد کرد که حضور آنلاین Animals Australia را از ابتدایی ساده به یک پایگاه میلیونی حامی تبدیل کرده است.

در سطح بالا، بازاریابی دیجیتال به تبلیغاتی اطلاق می شود که از طریق کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل و برنامه های تلفن همراه ارائه می شود. با استفاده از این کانال های رسانه آنلاین، بازاریابی دیجیتال روشی است که شرکت ها از طریق آن کالاها، خدمات و برندها را تایید می کنند. مصرف کنندگان برای تحقیق در مورد محصولات به شدت به ابزارهای دیجیتال متکی هستند. به عنوان مثال، بینش‌های بازاریابی Think with Google دریافتند که 48٪ از مشتریان سؤالات خود را از موتورهای جستجو شروع می کنند، در حالی که 33٪ به وب سایت های مارک و 26٪ در برنامه های تلفن همراه جستجو می کنند.

در حالی که بازاریابی دیجیتال امروزی سیستم عظیمی از کانال‌ها است که بازاریاب‌ها به سادگی باید برندهای خود را به آن وارد کنند، تبلیغات آنلاین بسیار پیچیده‌تر از کانال‌ها به تنهایی است. برای دستیابی به پتانسیل واقعی بازاریابی دیجیتال، بازاریابان باید در دنیای گسترده و پیچیده امروزی بین کانالی کاوش کنند تا استراتژی هایی را کشف کنند که از طریق بازاریابی تعاملی تأثیر می گذارد. بازاریابی تعاملی روشی برای ایجاد تعاملات معنادار با مشتریان بالقوه و بازگشتی بر اساس داده هایی است که در طول زمان جمع آوری می کنید. با درگیر کردن مشتریان در یک چشم انداز دیجیتال، آگاهی از برند ایجاد می کنید، خود را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی می کنید، و زمانی که مشتری آماده خرید است، کسب و کار خود را در خط مقدم قرار می دهید.

با اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال همه‌کانالی، بازاریابان می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را در مورد رفتارهای مخاطب هدف جمع‌آوری کنند و در عین حال راه را به روی روش‌های جدید تعامل با مشتری باز کنند. علاوه بر این، شرکت ها می توانند انتظار داشته باشند که شاهد افزایش در حفظ باشند. طبق گزارش Invesp، شرکت‌هایی که استراتژی‌های تعامل با مشتری همه‌کانالی قوی دارند، در مقایسه با شرکت‌هایی با برنامه‌های چند کاناله ضعیف که نرخ حفظ آن‌ها فقط ۳۳ درصد است، به طور متوسط ​​۸۹ درصد از مشتریان خود را حفظ می‌کنند.

در مورد آینده بازاریابی دیجیتال، می‌توان انتظار داشت که شاهد افزایش مداوم تنوع دستگاه‌های پوشیدنی در دسترس مصرف‌کنندگان باشیم. فوربس همچنین پیش‌بینی می‌کند که رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای در فضای B2B محاوره‌ای خواهند شد، محتوای ویدیویی برای اهداف بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) اصلاح می‌شود و بازاریابی ایمیلی حتی شخصی‌تر می‌شود.

دیجیتالی هسته اصلی همه چیز در بازاریابی امروزی است—از «یکی از کارهایی که بازاریابی انجام می دهد» به «کاری که بازاریابی انجام می دهد» تبدیل شده است.

 

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 1:38